Cabin Living AS ble grunnlagt i januar 2017 av Tatiana Belkina og Truls Furuseth med visjonen om å fornye utleievirksomheten for fritidsboliger. Ingen selskaper, hverken lokale og internasjonale har fulgt en lignende markedsføringsstrategi som oss. Den vanlige tilnærmingen har stort sett vært å forsøke å lokke potensielle leietakere til deres egne hjemmesider og håpe på booking der.
Vår strategi skiller seg imidlertid ut. Vi utarbeider en unik annonse for hver fritidsbolig vi forvalter på vegne av eieren. Denne annonsen distribuerer vi deretter til flere internasjonale og nasjonale annonsekanaler. Dette sikrer at annonsen blir synlig og synkronisert samtidig på de mest brukte plattformene globalt. Denne tilnærmingen sikrer høyt belegg og lønnsomhet for alle våre oppdragsgivere – fritidsboligeiere som allerede har mange andre viktigere ting å tenke på i hverdagen.
Vår første oppdragsgiver var den kjente løypekjøreren Johannes Haukaassveen fra Sjusjøen, som den gangen eide to hytter; en ved Rømåsmyra og en på Natrudstilen. Siden den gang har vi fått mange flere oppdragsgivere, og vi er alltid åpen for nye utfordringer!
I dag består vårt dedikerte og motiverte team av fem medarbeidere som arbeider daglig for å sikre både gjestenes og oppdragsgivernes tilfredshet.
Tatiana er en «natural born» forretningskvinne som brenner for servicebransjen.
Tatiana har ingeniørutdannelse, og lang erfaring fra kjededrift i serverings- og skjønnhetsbransjen. Hun forstår viktigheten av god og tydelig kommunikasjon med kunder så vel som klienter og leverandører. Hun har styrt Cabin Living siden oppstarten med stødig hånd. Hun passer på at alle organisasjonsstrukturer er koordinert og elsker jobben sin.
Mina er vår administrasjonsleder, og har det overordnede ansvaret for firmaets kundeserviceavdeling.
I tillegg holder hun godt tak i firmaets markedsføringsaktiviteter.
Mina sørger for tett og god oppfølging til våre oppdragsgivere, som er eiere av fritidsboliger både innenlands og i utlandet, alle gjester som har booket opphold i våre utleieboliger, og alle våre underleverandører.
Daria har vært en del av vårt team siden august 2021 og med sin kompetanse og positivitet har hun bidratt stort til utvikling og verdiskaping i organisasjonen.
Daria har bred utdannelse innen økonomi, og jobber i bank ved siden av å være personen som ikke bare holder budsjett og lønnsomhet mot med regnskap, men involverer seg i alle prosesser i Cabin Living.
Mari startet hos oss i mars 24, og skal ha ansvaret for diverse administrative oppgaver, markedsføring og salg i tillegg til kundeservice. Hun har utdannelse innen rettsvitenskap og har lang og bred erfaring innen boligutleie.
Jacqueline startet hos oss i mars 24, og går inn i en rolle hvor hvor har ansvaret for diverse administrative oppgaver, og kundeservice mot både oppdragsgivere og leietakere. Hun har lang og bred erfaring fra kundebehandling innen flere relaterte bransjer.
Thea startet hos oss i august og går inn i et veletablert kundeserviceteam.
Hun er i tillegg instruktør på Mudo gym og utdanner seg innen bl.a mobiltilpassede nettsider ved siden jobben hos oss.
Hege startet hos oss i august og går inn i teamet vårt med lang erfaring fra kundeservice og utleie fra før.
Hege er en energisk og positiv person som vil tilføre vårt team god verdi. Hun er en dyktig serviceperson for våre leietakere, oppdragsgivere og underleverandører.